AWS
flow-image

Ορισμός του χάσματος δεξιοτήτων και δημιουργία μιας βασικής ομάδας νέφους

Αυτός ο πόρος δημοσιεύτηκε από τον/την AWS

Οι οργανισμοί συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο το χάσμα στις δεξιότητες ΙΤ, το διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ ακόμη και των πιο θεμελιωδών τεχνολογιών νέφους και της ικανότητας των εσωτερικών ειδικών πληροφορικής να επωφεληθούν πλήρως από αυτές. Ωστόσο, εκπληκτικά λίγες επιχειρήσεις έχουν αναγνωρίσει πλήρως τη σοβαρότητα του προβλήματος.

Αυτό το AWS eBook παρέχει καθοδήγηση σχετικά με την αντιμετώπιση του χάσματος δεξιοτήτων – γρήγορα, οικονομικά και ολιστικά. Σε αυτήν την πρώτη από τρεις ενότητες, θα ξεκινήσουμε με τον ορισμό αυτού που χαρακτηρίζει το χάσμα δεξιοτήτων, πώς σχηματίστηκε και γιατί είναι τόσο δύσκολο να κλείσει. Στη συνέχεια θα επικεντρωθούμε στην έναυση του μετασχηματισμού με την βασική ομάδα νέφους. Καλώς ήρθατε στο μέλλον του χώρου εργασίας.

Άμεση λήψη

box-icon-download

*υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε συμφωνήστε με τις προϋποθέσεις

Το αίτημά σας για αυτόν τον πόρο συνεπάγεται τη συμφωνία σας με τους όρους χρήσης. Όλα τα δεδομένα προστατεύονται από τη Δήλωση απορρήτου. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση email dataprotection@headleymedia.com.

Σχετικές κατηγορίες Διαχείριση IT, Τηλεπικοινωνίες, Δεδομένα μεγάλου όγκου, Επιχειρηματική ευφυΐα, Αποθήκευση δεδομένων, BYOD, Καταναλωτικοποίηση ΙΤ, Υπολογιστική νέφους, Συμμόρφωση, Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), Διαχείριση δεδομένων, Ενδοεπιχειρησιακός σχεδιασμός (ERP), Χρηματοοικονομικά & χρηματοοικονομική διαχείριση, Διαχείριση υποδομής, Κέντρα δεδομένων, Σύμβαση παροχής υπηρεσιών, Διαχείριση επιχειρηματικών διεργασιών, Εικονικοποίηση, Διαχείριση υπηρεσίας, Διαχείριση έργων, Συνεργασία, Πάροχοι υπηρεσιών, Υποδομές τηλεπικοινωνιών, Λογισμικό διαχείρισης τηλεπικοινωνιών, Κανονισμοί τηλεπικοινωνιών, Εξοπλισμός τηλεπικοινωνιών, Λογισμικό τηλεπικοινωνιών, Δίκτυα τηλεπικοινωνιών, Συστήματα τηλεπικοινωνιών, Υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών