IBM
flow-image

Στα ενδότερα του ψηφιακού μετασχηματισμού

Αυτός ο πόρος δημοσιεύτηκε από τον/την IBM

Η ψηφιακή τεχνολογία έχει αλλάξει τη δυναμική της αγοράς. Οι πελάτες αναμένουν μεγάλη εμπειρία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι το κλειδί για την επίτευξη αυτών των ταχέως εξελισσόμενων προσδοκιών των πελατών. Για να ανταγωνιστείτε με την ευελιξία και την αριστεία στην εμπειρία πελατών που απαιτούνται σε μια πελατοκεντρική εποχή, η επιχείρησή σας θα πρέπει να είναι ψηφιακή.Σε αυτήν την αναφορά της Forrester, θα μάθετε για τον ρόλο του εκσυγχρονισμού των επιχειρηματικών εφαρμογών, ειδικά των συστημάτων οργανωτικής διάρθρωσης (SOR) στον ψηφιακό μετασχηματισμό και γιατί οι πελάτες δεν  συμβιβάζονται πλέον με την παραδοσιακή σχέση καταναλωτή-επιχείρησης.Μάθετε πώς οι ψηφιακές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να αποκτήσουν, εξυπηρετήσουν και κρατήσουν τους πελάτες τους:Βελτιώνοντας την εμπειρίαΒελτιώνοντας αυτά που προσφέρουνΑυξάνοντας την επιχειρησιακή ευελιξίαΚαι περισσότερα!

Άμεση λήψη

box-icon-download

*υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε συμφωνήστε με τις προϋποθέσεις

Το αίτημά σας για αυτόν τον πόρο συνεπάγεται τη συμφωνία σας με τους όρους χρήσης. Όλα τα δεδομένα προστατεύονται από τη Δήλωση απορρήτου. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση email dataprotection@headleymedia.com.