Intel
flow-image

Διαδραστικά περίπτερα μετασχηματίζουν τη διαχείριση των επισκεπτών

Αυτός ο πόρος δημοσιεύτηκε από τον/την Intel

Από τα ταμεία μανάβικων μέχρι την παραγγελία από fast-food, ο κόσμος αγκαλιάζει όλο και περισσότερο το self-service. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι το 75 τοις εκατό των πελατών βρείτε τις επιλογές self-service βολικές και 67 τοις εκατό θα προτιμούσαν οι ίδιοι να αυτοεξυπηρετηθούν παρά να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας.

Οι επιχειρήσεις ωφελούνται, επίσης. Τα περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης βελτιώνουν τις λειτουργίες με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης των επισκεπτών, της συλλογής δεδομένων, της μείωσης των παγίων και τη βελτίωσης της εξυπηρέτησης των πελατών.

Αν και διαδραστικά περίπτερα υπάρχουν εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια, η τεχνολογία έχει εξελιχθεί, ενισχύοντας τις περιπτώσεις χρήσης τους. Σήμερα αλλάζουν το παιχνίδι στις επιχειρήσεις με την αυτοματοποίηση και τον εξορθολογισμό σημαντικά διεργασιών.

Άμεση λήψη

box-icon-download

*υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε συμφωνήστε με τις προϋποθέσεις

Το αίτημά σας για αυτόν τον πόρο συνεπάγεται τη συμφωνία σας με τους όρους χρήσης. Όλα τα δεδομένα προστατεύονται από τη Δήλωση απορρήτου. Αν έχετε ερωτήσεις, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση email dataprotection@headleymedia.com.

Σχετικές κατηγορίες Διαχείριση IT, Δεδομένα μεγάλου όγκου, Επιχειρηματική ευφυΐα, Αποθήκευση δεδομένων, BYOD, Καταναλωτικοποίηση ΙΤ, Υπολογιστική νέφους, Συμμόρφωση, Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), Διαχείριση δεδομένων, Ενδοεπιχειρησιακός σχεδιασμός (ERP), Χρηματοοικονομικά & χρηματοοικονομική διαχείριση, Διαχείριση υποδομής, Κέντρα δεδομένων, Σύμβαση παροχής υπηρεσιών, Διαχείριση επιχειρηματικών διεργασιών, Εικονικοποίηση, Διαχείριση υπηρεσίας, Διαχείριση έργων, Συνεργασία